Oulun Ideapark

Siellä on käytävä

Oulun Ideapark, siellä on käytävä!

Toteutimme Oulun Ideaparkille brändiuudistuksen, jossa ero perinteisempään ostoskeskukseen tuodaan esille pilke silmäkulmassa: tarjonta on yhden käytävän varrella, mikä tekee Ideaparkista saavutettavan, helposti hahmotettavan ja leppoisan paikan shoppailla ja viihtyä. Tämä kiteytyy Siellä on käytävä -sloganiin.

Konseptista johdimme tarkemmat markkinoinnin viestit, joiden teemana on ”hetkessä” – hetkessä hyvää, kivaa, kaunista… Näin tuodaan esille, miten Oulun Ideapark on helposti saavutettava paikka shoppailla. Auto ilmaiseen parkkiin ja olet hetkessä hakemassa tarvitsemaasi tuotetta tai palvelua. Kun kaikki liikkeet ovat saman käytävän varrella katutasossa, siirrytään helposti paikasta toiseen. Hetkistä pääsee nauttimaan myös esimerkiksi kauppakeskuksen tapahtumissa.

Suunnittelemamme pehmeä ja moderni ilme on kätevästi varioitavissa ja kestää hyvin aikaa. Erilaisilla grafiikan ja kuvien yhdistelmillä siirrytään tyylikkäästi ja tunnistettavasti sesongista toiseen, aina silloinen markkinointiviesti helposti huomioiden.

Toimimme Oulun Ideaparkille myös monipuolisena markkinoinnin kumppanina. Suunnittelemme ja toteutamme ostoskeskuksen tapahtumia ja kampanjoita varten materiaaleja sekä mainontaa eri kanaviin, kuten Metaan ja printtisisältöihin.

Vieraile oulu.ideapark.fi

Asiakas
Oulun Ideapark

Projekti
Brändiuudistus

Palvelut

Konseptointi
Ilmeen uudistus
Graafinen suunnittelu
Pääviestit ja slogan
Verkkosivu-uudistus
Markkinoinnin suunnittelu

Tiimi

Mint Company
Mikko Hopia

ideapark_konseptikuva_esimerkki2_brändiuudistus

Lisää töitämme