Oulun teatteri
Kampanja uniikin kokemuksen puolesta
Erilaisten näyttöjen äärellä vietetään arjessa todella paljon aikaa. Niin oli jo ennen koronaa, mutta pandemia vei asian uusiin sfääreihin, kun urheilu-, kulttuuri- ja muihin tavanomaisiin yleisötapahtumiin jouduttiin osallistumaan ruudun välityksellä. Se onnistuu kotisohvalta, mikä on toki kätevää, mutta varsinkin pitkässä juoksussa herättää kaipuun yhteyteen, aitoon osallistumiseen ja elämysten kokemiseen.
Arki on yhtä näyttöjen tuijottelua, mutta niitä vain katsotaan – ne eivät resonoi.
Oulun teatterissa on vain yksi kanava. Sen ääressä voi palauttaa digitaalisuuden ja näyttötulvan hajottaman keskittymiskyvyn. Se kutsuu kaikkia kokemaan tunteita, yhteyden, aina ainutlaatuisen elämyksen.
Oulun teatteri on kokonaisvaltainen kokemus, joka tulee lähelle, hyvällä tavalla ylitsepursuavasti. Elämys, joka herättää tunteita ja synnyttää yhteyden.
Kun tahdot tuntea, kokea, aistia, olla läsnä, on Oulun teatteri sinua varten.
Mint suunnitteli Oulun teatterille brändimainonnan kampanjan, jonka tavoitteena oli Oulun teatterin tunnettuuden kasvattaminen ja muistuttaa oululaisia teatterin elämyksellisyydestä ja esitysten ainutlaatuisuudesta.
Kokonaisuuteen kuului kampanjan konsepti- ja teksti suunnittelu, mediasuunnittelu, graafinen suunnittelu sekä Facebook- & Instagram-kampanja.
Asiakas
Oulun teatteri
Projekti
Kampanjan suunnittelu ja toteutus
Palvelut
Konseptisuunnittelu
Mediasuunnittelu
Graafinen suunnittelu
Videotuotanto
Tekstisuunnittelu
Sosiaalinen media
Tiimi
Mint Company
Videotuotanto: Lentoi Films
Valokuvaus: Kati Leinonen





