Netplaza
Luotettavat yhteydet, ensiluokkainen palvelu
Reilut kaksi vuosikymmentä paikallisena internetoperaattorina toiminut Netplaza siirtyi valtakunnallisen Cinia-konsernin tytäryhtiöksi. Paikallisesti hyvin tunnetun toimijan strategia ja brändi uudistettiin vastaamaan valtakunnan ja uusia asiakkaita.
Läsnäolon voima
Asiakastutkimusten mukaan Netplazan suuri etu verrattuna muihin toimijoihin oli henkilökohtainen palvelu ja ripeä toiminta – läsnäoloa ja palvelua ei haluttu pudottaa pois, sillä ehjää ei kannata korjata. Tuunasimme perinteistä läsnäoloa digimaailman aikaan sopivaksi, saihan Netplaza uudistuksen myötä käyttöönsä myös uusia digitaalisia asiakaspalvelukanavia.
Nyt tarinan sankari on asiakas. Jokainen sankari tarvitsee rinnalleen luotettavan liittolaisen, avuliaan sidekickin: Netplazan herrasmiespalvelijan. Netplazan pukumies on tilanteita ennakoiva ja tarvittaessa päivän pelastava turvamies. Wanhan hywän ajan parempi, henkilökohtainen palvelu sähköistyy ja kohtaa luontevasti nykypäivän digin. Kyllä Netplaza hoitaa!
Seuraavaksi: Suomi haltuun
Ensiluokkainen palvelu jalkautettiin uuteen toimipisteeseen Kuopioon lämminhenkisellä, henkilökohtaisella, sympaattisella ja tiukasti kohdennetulla monimediakampanjalla.
Onnea Kuopio, onnea Netplaza!
Asiakas
Netplaza
Projekti
Brändiuudistus
Palvelut
Konseptointi
Visuaalinen suunnittelu
Graafinen suunnittelu
Kuvaussuunnittelu
Videon käsikirjoitus ja ohjaus
Tekstisuunnittelu
Mediasuunnittelu
Tiimi
Valokuvaus: Studio Heikkala /Timo Heikkala
Videotuotanto: Tallistudio
Web-koodaus: Sivututka








